Jak nakupovat - tipy

OBSAH

1) Přehled faktur a objednávek
2) Zobrazení záložek
3) Objednávání po baleních
4) Filtrování položek
5) Import produktů/objednávky
6) Export produktů (obsahu košíku)
7) Související položky
8) Uspořádání položek v košíku
9) Dostupnost položek
10) XML FEED
11) Slevový kupón/kód

1) Přehled faktur a objednávek

V uživatelském účtu je možné zobrazovat přehled objednávek a faktur. Zároveň je možné zkontrolovat stav objednávky a úhrady faktur.

2) Zobrazení položek

Možnost výběru mezi dlaždicovým a řádkovým zobrazením:
a) dlaždicové - klasické, pokud má položka více velikostí, je potřeba otevřít detail produktu
b) řádkové - možnost hromadného vložení kusů do košíku, jednotlivé varianty (velikosti) lze hned vidět ve výpisu položek

3) Objednávání po baleních

Možnost objednávání po baleních; až 4 typy: Balení - sáček, Balení sáček (skupinový), Balení - karton, Paleta

4) Filtrování položek

Možnost parametrického filtru; položky je možné filtrovat podle zvolených parametrů (barvy, kódu barvy, materiálu aj.)

5) Import produktů/objednávky

Možnost importu položek do košíku (zrychlená objednávka)
KDE? Uživatelský účet → Export / Import produktů
JAK?

a) nahrát soubor ve formátu XLSX nebo CSV (soubor musí být totožný se vzorovou šablonou; sloupec A: EAN kód|sloubec B: počet kusů

b) vložit data ručně přímo do e-shopu ve formátu: EAN; počet kusů
Např.: 5905197083360; 10
5905197083407; 300
Po importu se položky v daném množství načtou hromadně do košíku, poté stačí klasicky dokončit objednávku a odeslat.

Registrovaní zákazníci mají možnost po přihlášení si stáhnout EAN kódy veškerých aktuálních položek pod tímto odkazem.
Po úspěšném importu se zobrazí informační okno se seznamem vložených položek.
V případě, že v importovaných datech bude chyba (nejčastěji špatný EAN kód, položka je vyřazena z nabídky apod.), zobrazí se i seznam s položkami, které se nepodařilo importovat; konkrétní EAN kód a číslo řádku.Tuto informaci nám můžete vložit do poznámky v objednávce a my danou položku(y) prověříme.
Pokud bude použit stejný EAN kód duplicitně v několika řádcích, při importu se tato položka sloučí a kusy sečtou.
Nejčastější důvody, proč nelze importovat objednávku:
- soubor není uložen ve správném formátu (sešit Excelu - .xlsx nebo textový soubor s oddělovači- .csv)
- špatný formát v souboru (sloupce, řádky nebo data neodpovídají šablonám)
- špatný nebo neexistující EAN kód (používejte prosím výhradně EAN kódy zboží dodané naší společností)

6) Export produktů (obsahu košíku)

Obsah košíku lze exportovat do tabulky Excelu ve formátu, který lze pak bez úprav opět naimportovat do e-shopu, viz předchozí bod 5).

7) Související položky

U vybraných produktů se v detailu zobrazují související položky (např. doporučené příslušenství, konkrétní velikost misky k danému květináči apod.)

8) Uspořádání položek v košíku

Po přidání položek do košíku dojde k jejich rozřazení do hlavních kategorií. Dále se zobrazují všechny dostupné varianty (velikosti) k dané položce. U variant, které jsou objednány (vloženy do košíku) se zobrazuje počet vložených kusů, u neobjednaných položek se zobrazuje 0.
Počet kusů lze v košíků měnit.
Možné stavy:
a) šedě zbarvené pole - daná varianta (velikost) není vložena do košíku
b) zeleně zbarvené pole - varianta (velikost) je vložena do košíku; skladem v požadovaném počtu kusů
c) červeně zbarvené pole - varianta (velikost) není skladem

9) Dostupnost položek

Skladem - běžně dostupné zboží
a) Skladem více než 10 ks: 11-99 ks
b) Skladem více než 100 ks: 101-999 ks
c) Skladem více než 1 000 ks: 1 001 a více ks

Skladem - zboží ve výprodeji, po vyprodání zboží již nelze objednat
a) Skladem více než 10 ks: 11-99 ks
b) Skladem více než 100 ks: 101-999 ks
c) Skladem více než 1 000 ks: 1 001 a více ks

Momentálně není skladem - zboží není v současné době skladem, v nejbližší době se očekává jeho naskladnění

Nedostupné, očekáváme - nový výrobek, který zatím nemá potvrzený termín dostupnosti

Speciální objednávka (MOQ) - zboží na speciální objednávku není běžně drženo skladem, ale objednává se individuálně ve výrobě. Odběr je podmíněn minimálním množstvím. Pro více informací je potřeba nás předem kontaktovat.

10) XML FEED

Naši zákazníci mají možnost si na e-shopu stáhnout datový soubor XML feed.
V případě zájmu nás prosím kontaktujte, v systému vygenerujeme klíč pro feed a vzápětí se datové soubory (možnost stažení) zpřístupní na vašem uživatelském profilu.
a) XML feed - verze při přihlášení
b) XML feed - API - adresa feedu pro automatické stahování

11) Slevový kupón/kód

V případě, že máte k dispozici slevový kupón (kód) a splňujete podmínky vztahující se k jeho využití, můžete ho uplatnit na závěr objednávky po vložení všech položek do košíku. Kód je možné uplatnit v prvním kroku v košíku pod výpisem položek: "(Mám slevový/dárkový kupón a chci ho uplatnit)", poté vložením do příslušného pole a následnou aktivací kliknutím na "Uplatnit kupón".
V případě úspěšné aktivace kupónu se zobrazí řádek "Nový bonus" s částkou, která bude odečtena od celkové hodnoty objednávky. Uvedená částka je bez DPH.
Kupón nemusí mít pouze povahu podmíněné slevy, ale také může aktivovat dopravu zdarma či jiné bonusy na danou objednávku (vždy záleží na pravidlech konkrétního kupónu).
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies